sooorrrryyy

Förlåt bloggen för att jag behandlar er som skit! Fattar inte hur tappra ni 10-15 läsare är som fortsätter kämpa er in här ihopp om uppdatering!! Aja sista fucking TRE VECKORNA inleddes i Torsdags då vi även firade att hela jävla ANDRA RING!!! är över ! Alltså helt jäkla sjukt !!!! Anyways kör en snabb långhelgspresentation!



Efter skolan följde Malin med mig för att fylla i min tatoo, sedan drog vi till Sacre Coeur, där det blev mys med tre jävligt snygga tjejer! Har aldrig notera ALDRIG varit uppe på kullen i Montmatre och jag har verkligen missat något. Ångrar som sören att jag inte åkte hit med Amanda samt att jag låg och sov när mina föräldrar åkte upp hit. Det är verkligen fantastiskt mysigt och soligt!
Anyways, vi gjorde en pakt på att de kommande tre veckorna skulle bli de bästa i Paris, och jodå än sålänge har det ju börjat bra!




Fredagen började klockan 12 hos Rebecka med solning för fulla muggar! Nu vare bikini som gällde och all in för att kämpa fram en skaplig bränna tills man kommer hem! Det var jag Rebban, Mallan och Vera och allmänt mys. Vd kl halv 3 vandrade vi bort mot St Do där vi hade vår sista Estetisk Verksamhet lektion. En kurs som jag från början avskydde då jag inte är den konstnärliga typen som använder ordet retuschera istället för redigera osv.. MEN denna kursen har faktiskt blivit en av mina favorit och den tillhör de enda tillsammans med FFKn som ger oss en del av Paris. Vi har gått på helt fantastiska utställningar, från tråkiga och rätt döda så som Matisse och Picasso till helt space:ade som Tim Burton !! Iafl dessutom kirrade mina icke-skills i att måla ett mvg åt mig (tack min händer för att ni kämpat så hårt, och tack mina pennor, som jag inte fick av tTanguy eftersom han är för lat för att hjälpa mig med någonting lverhuvudtaget, utan som jag letade upp i vår hylla!). 
Sen blev det iafl en runda på stan med några av estet-brudarna! Kirrade två klänningar från HM för 15 euro vardera! Varav en den blåa ni ser på bilden. Sen blev det hem och stressade som FASIKEN för att hinna på middag med mina helt underbara lagkamrater. Det blev tacochips med hemmagjord Guccamole?, wraps och hemmagjorda cookies samt TV tittande av Frankrikes kändaste doccysåpa Secret blablabla. Bestämde mig anyway för att åka in till Paris efter middagen som avslutades vid 12 och sagt och gjort. Kvällen slutade i kaos men den är lätt med på min topp 3 i Paris iafl !!


Lördagen började hos Rebecka där vi vaknade upp... på bilden ser ni Rebecka som försöker dämpa sina smärtor efter att ha faceplantat,och fått gratis näs och läppförstoring, in i antingen en vägg eller eventuellt golvet. Varken vi eller Rebecka har riktigt koll. Anyways blod svett och tårar kom fram den kvällen men vi hade det JÄDRANS kul ändå! Spenderade hela Lördagen med att sola hemma hos Malin, sedan såg vi melodifestivalen hemma hos Rebban. Fyfaaaan vad landstrogen jag vart, riktig nationalist !! Jublade varje gång Loreen fick en 12 poängare! Nedrans taggade drog vi ut och landade p en klubb ute i tjottahejti i en skog som finns i Paris,,, anyways, riktigt ballt fixat vart det! Kändes ungefär som valborg i Lund i stadsparen fast med mer partytält, bättre DJ och 100 gånger mindre folk per kvadratmeter.


Söndagen började hos Malin där jag vaknade. Vi gick hem från klubben kvällen innan STOLT tjej! Sparade taxipengar plus gratis motion! Stannade där och solade samt såg på Changeling. Sen skulle jag egentligen följt med tjejerna till Montmatre för att mysa med lite bertzz och musik, men jag var alldeles för död plus att jag ville hem till min dusch, normala kläder osv så jag drog till St Germain istället.


Måndagen.... solandes, skrev en idrottsessä, lite besök av ambulansen och värdsyrran ringde 112... standard måndag i St Germain. Aja orkar tyvärr inte dra historian i detalj men värdmamman mådde dåligt, tuppade av men hon är iafl tillbaka nu och mår bra! Så i lugnet efter stormen såg jag på Tim Burtons film Edward Scissorhands eller hur man nu stavar det. Den var ändp bra fölr att vara lite fantasyaktig (inte min favorit film-genre nämnligen). Sen blev det att gå och lägga sig tidigt.




Idag Tisdag har gick jag upp vid 8, stack ut på en PW / joggingtur. Duschade klädde p mig och chillade allmänt och hann ändå i tid till min prao vid 10. HELT AMAZING. Dagen har gått fort... har inte gjort så mycket förutom att berätta min livshistoria och fått höra mannen som jobbar därs livhistoria. Han är grymt trevlig, svensk som driver denna mysiga svenska butik. Vet inte riktigt vad jag kommer göra kommande två veckorna men mest chilla och ha det trevligt samt ha SOOOVmorgon varje dag. Extremt soft! Aja snart iväg mot basketträning. See ya later dudesss !!

Kommentarer
Postat av: Trogen fans

Härligt inlägg! Så mycket du hunnit med på så kort tid!

2012-05-29 @ 22:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0