kan livet sluta vara så bra, blir helt hög och kan inte behärska mig

Idag har det VEEEEERKLIGEN varit La vie en jävla rose alltå !! Ladies night på Queen levererade, dock mycket mindre folk hr denna gången men det funkade ändå!



Idag kom jag hem med en tvättäkta svensk chipspåse från prao:en. Den låg i papperskorgen där hela dagen och jag kunde inte motstå att tillsist fråga om jag fick ta den. Oooh ja sa min handledare Alexander!
Dessutom så gjorde jag verkligen något vettigt idag, faktum var att jag var tom så vettig så att Alexander sprang över på andra sidan gatan och tog en kaffe men några bekanta så jag tog hand om affären själv i ca 45 min. STOLT ! tog emot två kunder och ett telefonsamtal. Var dock tvungen att ringa Alexander så sprang han över båda gångerna då jag först inte fattade vad tjejerna som kom först ville och sen att jag inte visste hur man tog betalt med kort, MEN NU VET JAG! Asså känner mig fett kung när jag tog emot damen på franska som kom för att köpa sex paket Daim för hela 35 eeuurrooss det ni! Sen uppdaterade vi listan med etiketter så vi kan skriva ut den imorgon och sätta upp dem MEN Alexanders mobil ringde så han gick ut på gatan och stod där och pratade. Så då gjorde jag slag i saken och fortsatte själv utan honom, och sen när han kom tillbaka så tyckte han jag fixade det bra så jag gjorde klart hela listan själv woho. Eget intiativ tagande [X] Check! 


Anyways, här får ni en bättre bild på en ny t-shirt jag köpte för ungefär en månad sen när mina kusiner var här i Paris. 20 euros gick den på ovch jag är stennöjd. Köpt i en liten butik inne i Paris, en sån som det bara finns en av och en sån som har alldeles för mycket grejjer som man vill ha. Gick på stan här i St Germain med min handledares dotter igår, letade efter Urban Ears men jag gillar inte alls färgerna som finns ute nu.. är dock i akut behov av hörlurar, så snart får det bli någon färg som jag inte vill ha till 100% bara för att...


Här får ni en bild från laadddiieess night igår på Quuen! Strippan längst till höger var faktist ganska snygg IRL men liksom ja, deras yrke är väl kanske inte direkt den man söker sig till när det gäller att hitta the one så det spelar ju ingen riktig roll, haha båda var kassa på att dansa, men med lite vilja, en förmåga att släppa loss och ett leende på läpparna kommer man långt här i livet!


Dagens postssss godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0