hej

hej bloggen! har haft en stabil läsarkurva neråt, och det förtjänar jag...

iafl mitt privatliv "fuckade-up" sig som man kan säga på svengelska och jag har inte mått bra, har inte velat dra det här på bloggen så har väntat tills allt kändes bättre.. och det börjar det göra nu iafl !

Lördagen en dag som denna såg/ser ut på följande sätt:


Körde en 60 minuter joggingrunda (dock med vissa pauser - var inte så maxat taggad idag) med en medelpuls på 182 och en max puls på sista sprinten på 198, det är jag väldigt nöjd med! Och pulsen gick aldrig ner under 170 även fast jag gick i 15-20 sekunder då och då.


Lördagsmys i form av frukt och kaffe, in it to win it med andra ord!


Nu blir det iväg mot Paris för att äta en stor saftig köttbit på en fin restaurang vid Charles de Gaulle som REbecka tydligen prövat innan och tyckte var bra. Blir inget festande eller andra utgifter denna helgen, så kosta vad det kosta vill känner jag nu när jag ska bestämma middag.

Ikväll blir det Byxor/leggings från Zara som jag köpte med JPan, Svart Kajvaj ny från Zara och pappsen, vitt volanglinne från Berlin som snart fyller 2 år i min gardrob, klackarna som jag aldrig kan ha när jag dansar så jag får slå till på dem nu (övning ger färdighet) från New Look, och julklapps örhängen från Nina och födelsedagshalsband från mamsen och Kapp Ahl (har för fasiken glömt hur det stavas)

Hoppas ni har en mysig helg, biss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0