Before I Die: Look good in skinny jeans


Såhär bra kvalite vare på den neonrosa toppen jag köpte på Jennifer för 80 spänn... kan bara säga skönt att jag la den i handfatet för säkerhetsskull som min värdmamma rekommenderat efter jag frågat henne... istället för att lagt den i tvätten och förstörrt halva värdfamiljens ljusa kläder höhö. Aja slutet gott allting gott... hoppas bara tröjan håller någorlunda färg efter några tvättar.. den var ju trotts allt väldigt omtyckt!

Mot basketträningen och kämpa vidare på livet.... PS idag har jag känt mig som när man var 13 år och kunde gå och vänta flera timmar på ett sms och varje minut kändes som en evighet och varje gpng man kollade mobilen och såg att inget nytt hade hänt så känns det som man öppnar sin gardrob och ser att allt blivit stulet... eller typ när man kollar bloggstatisken och har 2 läsare :'( .. trodde inte att det fanns folk som FAKTISKT inte svarar och som man FAKTISKT bryr sig jäkligt mkt om att få deras sms.. i vår ålder... men uppenbarligen gör de det!

Beach 2012.. eller 2013 ? tveeeeek

Kommentarer
Postat av: dulle

2012 FÖR FA-AN!

2012-03-20 @ 22:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0