torsdag

Hoppas att ni njöt av klippet på Ylla från igår! Själv är jag väldigt nöjd, skrattar lika hårt varje gång på 00.09. Ajjaaa torsdag morgon, ska snart iväg till FFKn för att ta en modepromenad i Paris ytterst spännande. Efter skolan ska jag och Lovisa gå till ett utomhusgym... och hela förmiddagen ska vi ju gå omkring så jag överväger SERIÖST att ha på mig gympaskor hela dagen istället för att bära med dem i väskan... vet dokc inte om jag är tillräckligt stark.. finns ingenting jag hatar mer än gympaskor som vardagsskor... hmm åååhh.. hade varit skönt men jag vet inte alltså... aja vi får se ! Uppdate om jag hade det eller inte kommer självklart senare du du duh!

I brist på ork och energie får ni nu två små bild teman: 1) livet som 13-14 åring ... 2) rolig statistik

1:

Handen håller i hårtopparna... check!

Kommer ihåg att detta var en av mina favoritego bilder!

Ja alltsåå.. vad ska man säga...


Trycka fram håret... viktigt, viktigt


Och slutligen en bild som 15åring... självklart väldigt viktigt att hävda sig och visa hela världen att man faktiskt är kvinnlig och har bröst... tur iafl att man var i den perioden då så att man nu som 17-18 åring har kunnat lägga det bakom sig viiiiilket vääääldigt många tjejer fortfarande verkar ha svårt att släppa...
aja alla hämtade straight out of bdb såklart!

2: 





Ha en fin torsdag! Och glöm inte imorgon är det fredag och då blir allt lite bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0