sommar o sol o vi har korta kjoool

Hello in da house bloggen, vet att det blir ett jävla tjat om 21 grader hit och 22 grader dit MEN VAFAN det ärsommar i Parre på riktigt... har fräknar in the whole face och mina ben börjar få en brun ton - härligt härligt...kommer ihåg att jag solade solarie som en riktig torsk förra maj-juni månad i sverige för att kirrasommarbrännannn lagom till student veckan..


Och inte utan resultat ! För såhär bruna var jag och Idisen när vi var på Tosselilla förra sommaren den 12 juni föratt vara exakt! Stabil insats för att endast bygga på solning i Sverige må jag säga... känns faktiskt som att jagblir brunare för varje sommar som går (kan bro på att jag alltid varit bikinibangare p g a det där liiiilla idealetsom finns...) vilket känns gött! Slimmade ben dessutom... Får se var jag landar i sommar... dessutom vet man jualdrig vad som händer med vädret om någon vecka kanske det blir 13-15 grader igen och moln.. ajja man får tavara på tiden iafl!

Jag har fått redigt ont i knät senaste veckan så denna veckan blir det ingen basket för min del och ingen träningöverhuvudtaget, möjligtvis mage och armar men that's it :'( ... får se till att vara riktigt nyttig för att kompensera!


Fick förresten reda på idag att två av mina klasskamrater som är i madrid ska bo där nästa termin igen! Helt sinnessjukt kan inte fatta det... måste dock medge att jag har tänkt tanken själv.. att återvända till Paris efter sommaren... Alice som bor här med ses famillia ska nämligen stanna ett halvår till.. och jag kan inte säga att jag är helt otaggad MEN jag känner ändå att det är i Sverige Lund and Westside som jag är born and raised så det är nog ändå där jag borde spendera mitt sista riktiga skolår... aja bara leker med tanken. Annars då? Jo tack har redovisning imorgon på ngt jag inte är klar med... fint liv! Hoppas ni har det mys alla ni som orkat stanna kvar p min blogg trötts en sämre uppdate... ni andra kan ju dra åt lappland. Bizz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0