Vila i frid

Hej bloggen! Nu är det såhär att jag har något ganska tråkgt och jobbigt att berätta. Jag ångrar att jag inte skrivit det tidigare men det blev inte så. iallafall igår så nämnde jag detta för Alice och hon stod i djup chock ett antal minuter efter då hon inte hört det tidigare. I alla fall: Kiwi som ni alla verkligen borde känna till har lämnat oss och denna jord. Hon må väga 70 gånger mindre än mig, men hon är inte 70 gånger mindre viktig för det. 

Hon blev sjuk och somnade in för ungefär 1 ½ månad sen, jag tog det inte allt för tungt då jag knappt hade haft tid att umgås med henne månaden innnan. Men det är först nu när jag kollar igenom mina bilder som jag inser hur mycket hon betydde flr mig första tiden här i Paris.

Kiwi jag hoppas att du har det bra där du är och att du får springa fritt bland grönt gräs och maskrosor och allt vet vad. Detta inlägget är tillängnat dig min finaste bebis:






Tack för tiden vi hade tillsammans Kiwi, du blev bara 9 månader och vi spenderade 2 ½ av dem tillsammans, du ska veta att du alltid fanns där för mig när jag behövde någon att prata med och som jag skrev på facebook dag 3 här i Paris, så var du den enda fransosen jag riktigt förstod mig på. Puss på dig, hoppas vi ses om sisdär 83 år när jag planerar att lämna denna jord. Jag älskar dig Kiwi <3

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Åh Kiwi! Var kanske inte så kul nere i källaren... Är i Hällevik med mormor&morfar, vi saknar dig massor. Har just ätit räksallad, nu blir det rabarberpaj! Puss puss puss

2012-06-06 @ 20:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0