studenten osv

Heeeeej bloggeeen!! Förlåååt igen, men alltså sen förra veckan jag skrev har jag gjort verkligen 100 tusen grejjer och blogga har ju som sagt inte varit en av dem. Förra helgen var det i alla fall galet med party fredag och lördag ! Sen i princip direkt från klubben till skolan kl halv 7 på söndag morgon. för där bar bussen av mot Loire-dalen och klassresa. Vi besökte slott, sov på vandrarhem , besökte mer slott och ålte hem måndag kväll. 

Klassen festade hårt på vandrarhemmet men inte jag för jag låg och sooov, höll i princip på att somna i den vattniga smaklösa potatismosen som vandrarhemmet serverade, så jag kände att det v ar läge att tagga av efter middagen. Aja Loire resan får 4/5 toasters, det ösregnade hela första dagen plus att mitt HP-värde var på typ 10 % men andra dagen var grym så ja den får ändå bra slutbetyg !


Bild från första kvällen i byn ?Amoroise? som vi bodde i, världens mysigaste bild tkr ni inte? Fr vänster: Lovisa, Malin, Alice, Gilma, Jag och Vera <33333

Sen i alla fall igår tisdag, hade jag inte heller en sekund ledig. Hade skolan kl 10 - 14. Sen hem fort som fan hämta saker, drog till min prao för att fylla i ett papper, sedan mot Kajsa där hon fixade mitt hår och makeup. 

Oooh sen student firande igårkväll på svenska klubben vid Tullerierna mitt i Paris. FYYFAAAAN vad fint det var, jag höll tal och fick iafl alla elever att skratta och en hel del att gråta. Det var ,magiskt! Usch folk går och gråter i skolan osv nu... jobbigt sentimentalt men det hör ju till! Aja iväg mot skolaaaaaan jag börjar 10.30 SKYNDA DIG LISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0