behålla bloggen

Hola mes hombres! En liten kort fundering

Jag vet inte om jag ska behålla bloggen eller inte, nu är jag ju här hemma hos er och det var ju mest för att ni in da Sverige skulle kunna hänga med i mitt liv,hyfsat i alla fall, som jag startade skiten (och för att jag låg hemma i min säng och var forever alone en fredag eller om det var en lördag kväll)..  jag har nämligen alltid varit anti att blogga i mitt tidigare liv..

Vilka är ni som läser bloggen? Får ni något utav den fast jag är hemma? Nu får ni ta era lata arslen och kommentera för detta behöver jag faktiskt få svar på. Och ni får gärna skriva nej Lisa... du är totalt ointressant som människa nu när du inte bor i Paris om ni känner som så - jag lovar att inte ta det personligt ! 

Tack och hej ! PS GLÖMM eller GLÖM (jävlar vad jag suger p svenska...) INTE ATT KOMMENTERA...

Kommentarer
Postat av: Magg

åHhhh KEEP IT PLEASE!! come on LISIE!

2012-06-28 @ 01:10:32
URL: http://moody.devote.se
Postat av: En av dina fans

Fortsätt Please! Älskar ditt sätt att uttrycka dig och hur du skildrar det som hänt!

2012-06-28 @ 10:22:08
Postat av: mollz

<3

2012-06-28 @ 12:26:30
Postat av: U say tomato, i say tomatooo!!<3

Behåll den, den ger mig mening i livet!!

2012-06-28 @ 17:14:50
Postat av: Dulle

LISA, jag måste ju stalka någon? BEHÅÅÅÅLL <3 puussss, och vadå problem med svenska... sluta förolämpa mig!!

2012-07-04 @ 23:21:43
Postat av: big fan

förhelvete nalle puh, klart du ska behålla bloggen!! <3

2012-07-09 @ 23:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0