Living on the edge

Igår körde jag en riktigt living on the edge det handlar om att sitta på toan och inse att toapappret är slut. Mer detaljer än så vill jag nog inte ta upp här. Men igår på tjejmiddagen hos Lovisas värdfamlilj (utan värdfamiljen dock) berättade jag hela historien. Det slutade med att Malin sprang bort till närmsta soffa och dog av skratt samt att Rebecka låg på golvet och bokstavligen talat dog av skratt (men återuppstod igen ofc) OCH att vi konstaterade att LIVIN ON THE EDGE är mitt andra namn!



Ganska suddiga och dåliga bilder eftersom vi stod uppe på en konstig blomsak, men iafl Jag och Malin framför ja jag tror själva ni kan namnet på det där tornet, fyfan vad fint det är på natten alltså. Helt sick! Iafl när vi stod vid Lovisas tågstation och väntade på att Lovisa skulle komma och hämta oss. (och svar nej jag tog inte upp mobilen och försökte göra en dramatisk poose som att jag just fått reda på något otroligt chokerande utan det var faktiskt lovisa som ringde och sa att hon var där och frågade var vi var och det är sådär jag ser ut med öppen mun när jag tänker)

Nu BLIRE Desperate Housewives med Kiwi, säsong 8 avsnitt 2 liky liky! Sedan plugga och sedan en promenad med Ylla hade jag tänkt mig, min värdfamilj är, preics som igårnatt när jag kom hem, spårlöst försvunna... så ja jag planerar min egen dag så får vi se när mina vägar korsar deras. Bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0