*Drives up to red light* *Red light immediately turns green* O_O Me: "I am the chosen one..."

Haaaj bloggen idag åkte vi skridskor med klassen, och det var inte ALLS som i Lund. För det första var det utomhus på en av de centralasteplatserna i Paris så det stod massa folk runtomkring banan och tittade. För det andra var skridskorna som man fick låna där INTE av bästa kvalite. För det 3e var det ngnslags plastis så det kändes lite som att åka på typ is med massa grus på... MEN för det 4e fick jag MVG på skridskor i Lund på idrotten så detta borde inte ha hänt.. men det gjorde det:

En kille i klassen Johan, från Lidingö,var lite stöddig och åkte runt sjukt fort och skulle varva alla hela tiden. Ah.. tyckte jag iafl. Vid ett tillfälle vänder jag mig om och ser att han är påväg mot mig.. så när han börjar närma sig säger jag till Gilma: nu kommer johan så nu ska jag åka sjukt fort...! Jag ökar snabbt som attans farten och tre sekunder senare är ingen av mina kroppsdelar längre i kontakt med isen... och det var inte det där klassiska fallet baklänges på rumpan utan nej.. det var slänga sig framlänges som om det var en explosion bakom sig, med ca 10 centimeter ifrån faceplant... KAN SÄGA att hela halvklassen som hade idrott såg det och typ resten av halva Paris ! Aja vad ska jag säga... hälften vågat-hälften vunnet, to win the race you gotta be in the race, eller vrrf inte LIVIN ON DA EDGE... 


Aja jag vet att det knappt r ngt blåmärke, men för er läsare som känner mig väldigt bra så vet ni att jag i princip inte får blåmärken .. så detta är enormt för att vara mig... så ja ni förstod nog hur hårt jag föll idag...

PS:
Whenever I accidentally hurt my pet, I'm like "OH MY GOD! OH IM SO SORRY!" and they run away. I run after them like "LET ME LOOVE YOUU!"

Why did you upload the picture if you're gonna put "eww" as the caption?

Dear Pringles Consumer, Our Cans are designed that way for a reason... Sincerely, if your hand doesn't fit, then it's time to stop!

it's alright, y'know, no need to reply or anything... i was just texting you to exercise my fingers anyway!

My favorite part of attending a marathon is watching the reaction of runners who grab my plastic cup of vodka

I still think 1990 was 10 years ago.

next time I'min an elevator with a bunch of strangers I'm going to turn around & say, "sure you're all wondering why I've gathered u here.."

I hate planning on jumping out and scaring someone but giving up because they take to damn long....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0