the finest clothing made is a person's skin, but of course society demands something more than this

heeej da blogg, varldens samsta uppdatering ish now MEN jag har inget internet till min barbara, sa kan endast sitta vid min vardfamiljs stationara som har varldens jobbigaste skrivbord ochj deessutom har jag ju anda inga bilder har. Tog typ 3 min att skriva foregaende text..
aja borjade skolan idag, och inledde kommande 8 veckorna fram tills nasta lov med att forsova mig en timme. Kom dock anda typ i tid, helt ofattbart, fattar inte hur jag gor det?! Brukar ga upp vid 6.15 och sedan ga he,ifran vid 7.15 -7.30 men idag vaknade jag 7h15 och lamnade huset 7h25, maaktigt huuh?

Denna veckan har franskarna lov sa det ar bara vi svenskar pa skolan och alla byggnader ar typ avstangda forutom en dar vi har alla lektioner DESSUTOM sa har vi fatt 35£ att ata for (7£ per dag..fattar dock itne vrf vi fick pengar for igar da vi itne var i skolan) idag slutade jag innan lunch sa jag at hemma, och min plan ar att inte ata ute ngn dag utzn ta med mig ngt eller kopa billigt i mataffar osv.. sa kan jag kopa en vit kavaj jag hittar pa Zara for 700kr men tanka att den bara kostar 350!! smart va
Vill ha en som liknar ngn av dessa tva; finns bada sorterna inne pa Zara for 70£ helt klart pa most wanted listan for tillfallet!

Ungefar sa har sag palettkavajen ut som jag kopte for ngn vecka sedan; kom pa att jag aldrig la ut bild sa har har ni fin fina bilder pa liknande ting fran var allas bastavan google! aja livet ar hart i Paris

Kommentarer
Postat av: Sofie

Heeeej snygge-Lisa!! Saknar dig med, och jag är en trogen ebsökare här ska du veta! Hoppas allt är underbart i paris!!

2012-02-29 @ 08:08:11
URL: http://sofieroxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0