Number of people who find me attractive; 0. Number of people who find my bestfriend attractive; 3,135,356,314. -__-

Tjabba tjenare da blogg! Saknar mitt lilla svin jp.. känns deprimerande att kolla på madrassen som fortfarnade ligger kvar på mitt golv.. måste ta undan den snart men jag är ungefär 2 tallrikar kinesmat  - för lat för att ta tag i det !

Såg en film hemma hos Malin igår blev låt den rätta komma in fast den engelska varianten för den svenska funkade inte att streama. Var helt mörkt i huset och fett bra stämning. Jag rekommenderar den starkt!

"I hate when its dark and my brain is like 'Hey you know what we haven't thought of in a while? Those girls from the Grudge & the Ring.' -.- "

Igår vare utgång med Malin och Rebban, åkte dock inte hem inom efter shoppingen så det blev nyktert, i malins kläder och utan passkopia. Kanske inte de bästa förutsättningarna men vi räddade kvällen genom att åka till O'sullivans, börjar bli rutin på det nu alltså!

Idag köpte jag med mig hämtmat, kinesisk som jag förtärde med min värdsyrra, hon insisterade 100 gng på att hon skulle betala men jag sa blankt nej, kände för att vara givmild höhö... dock höll jag på att bli väldigt försenad eftersom det hände en liten incident innan jag skulle lämna malins hem... jag hade gått på toan och ja jag tänker inte försköna sanningen som alla andra och skriva "gjort nummer 2" eller ngt sådant fånigt. Jag hade BAJSAT -  ni vet det där som inte är världens fräschaste men som vi alla måste göra även typ den äldsta och stelaste läraren du har, samt James Franco (hej Malin!) ocha lla andra snygga killar där ute.. aja tillbaka till ämnet. Jag hade alltså bajsat och ja än sålänge var allt som det skulle... tills jag skulle spola. Det gick att spola, vattnet kom ner... vatten nivån ökade och vatten rann ner i toan MEN vädligt sakta och den tog inte med sig ngt av det fina som låg i toastolen. Så jag fortsatte spola och spola.. inget resultat berättade för Malin att "Vi har ett petit-problem" ... tiden gick jag chillade, spolade typ 100 gng till inget resultat.
Klockna gick ju men kände att jag inte ville lämna Malin där i skiten - boktsavligen talat HO HO HO ! Aja smsade min värdsyster och frågade om hon hade några tips höhö. Aja slutade tillsist med att jag övertalade Malin att gå in och ta en titt på problemet, jag övertygade henne att bajset låg stabilt gömt under toapappret så då prover vi att spola en sista gång SÅ BARA FUNKAR DET! helt friikiin Magic...! 

Sen när jag kommer in på Quatre Temps för att köpa hämtmat så står Lovisa där med familj, så jag springer fram till henne bakifrån och kramar ihjäl henne. Hon fick hjärtattack av chocken och sedan hjärttille stånd av glädjen att se miiigg!! Så söet! Funderade på att dra ut och partajja lite med henne och hennes kexiga storebror men jag giter inte så nu blir det kasnke att hänga lite med värdsyrrans kompisar som kommer hit snart! Hon bjuder på Heineken iafl soft!

(HAR FÖRSÖKT I EN TIMME ATT FÅ ÖVER BILDERNA FR KAMERAN TILL DATORN MEN DET GÅR VERKLIGEN INTE, SÅ JAG FÅR VÄL REDIGERA INLÄGGET OCH LÄGGA TILL BILDERNA SENARE)


Kommentarer
Postat av: malin

lol. Nej garvade sönder när jag läste detta puss

2012-02-25 @ 22:42:56
URL: http://malinhahlin.blogspot.com
Postat av: Frisse :)

hahahaha du är nog den enda bloggerskan som kan skriva om bajs och få det att låta hur gulligt som helst! ;)

2012-02-27 @ 09:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0