woohhooo

Orkar inte att man kan vara så glad och sen 7h senare känner man sig helt död och seg... aja kl 12 idag var jag ialf på topp! Jag stack ut och sprang den där rundan och ja JÄLVAR i det! sprang i en timme.. utan att stanna... visste faktiskt inte att jag kunde det. Så nu är nästa steg att ta en runda som är utmätt så att jag ser hur långt jag kommer på 60 minuter liksom... har ju nämligen springa en mil på min göra lista innan jag dör, och tänkte checka av den i sommar. Och för att det inte ska kännas helt degigt så kommer jag gärna in på under en timme eller runt en timme, men om jag inte klarar det få nästa punkt bli springa en mil på under en timme.. så det löser sig på något sätt :)

ooopa - detta kommer bli ett år när jag bockar av massa saker på listan ja fyfan vad jag ska stå där på nyår 2012 och tänka FYFAN sicket år, detta kommer jag komma ihåg resten av livet. 


Aja jag klippte iafl mitt hår i fredags och såhär ser det ut nu... kort tycker jag långt fortfarande tänker säkert ni och visst jag medger att de fortfarande är relativt långt men jämför med innan så ser ni nog chillnad:

Före:

Efter:


Aja det mesta av det slitna är borta och det är jävligt skönt..! I veckan ska jag sova någon natt hos Malin, förmodligen imorgon kväll så då blire mkt plugg (har varit hemma, mesta dels ensam, hela jävla dagen igår och idag utan att plugga NÅGOT) och mkt snaccckkk. För övrigt kommer imorgon bli en mkt fet dag men mer om det längre fram bloggen. Ha det gött! Tänkte göra ngt mer vettigt med med liv... än allt jag redan har p G.. plugga hade varit passande men jag päääääääääääääällar inte.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0