la la la la la kyss mig...

Heeeej Schweden ! och mina små bloggfans här från Parre ! Förlåt för att jag varit världenssämsta bloggare, men ni vet hur det rullar, upptaget liv osv:



Fin video! värt att ta en titt, dock föreslår jag att ni fimpar videon och kollar vidare ner på mina bilder med låten i bakgrunden perhaps ?





















Om ni spanat in bilderna så i detalj att föregående låt tagit slut kan ni börja på den här, har gått på repeat varje gång jag går till skolan senaste veckorna, speciellt på måndagmorgnar då det behövs som mest ! (har dock inte hört den fr melodifestivalen och tyvärr måste jag ju säga att hans röst är rätt mkt sämre live men vafan det får man väl ta)

Nåväl var var vi?









Här fick ni mitt senaste liv i bilder, rebecka begav sig hem till sverige över påsken samtidigt så kom mami och papi hit, vi åkte båt på la Seine, åkte upp i NotreDame, det var fotograferingar hit och dit, dels modellen på La Seine men även kinesiska bröllopspar, vi tåg en tur i Marais, vid Louvren osv. Bilder på den svarta klänningen från Zara som jag fick av Papsen, Guetta, macroner, champagne och annat gott som förtärdes med mina parents, frilufsdag i st germain en laye, utgång som slutade upp med dansade med 40åringar med andre lovisa och kajsa, påskgodis från värdfamiljen, Geografiplugg, ffk i trädgården samt inne i slottet i Versaille, fina fina Ylla och Malins och min fredags-mys-fruktsallad i ett tappert försök att tagga beach 2012.

Livet är fint i Paris fast idag ösregnar det och det ska smältas genom att Lovisa och Malin kommer hit och ser film med mig, värdfamiljen är borta tills nästa tisdag. Endast värdsyster hemma som också gittar på onsdag är här, är med andra ord ganska ensam och uttråkad.. har lagt alldeles för mkt tid på att översätta fakta från franska till svenska till mitt ffkarbete... min största utmaning är med andra ord att hålla mig borta från köket och småätandet bara för att man är uttråkad. Dämpar hungern och suget med en kopp kaffe... gud vad detta inlägget blev flummigt och estetiskt, aja mot soffan för att fortsätta på helvetes projektet om La Seine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0