Never regret. If it's good it's wonderful, if it's bad it's experience

NUUUUU Just nu sitter jag på min retorik lektion och ska hålla tal för Lovisa. Ett hyllningstal för henne på hennes "avskedsfest" innan hon lämnar för Paris. Känner lite ångest MEN mitt motto: Känn ingen ånger!


Moi et ma babe <3

Igår såg jag på Fråga Olle dokumentären, asså den är fan helt sjuk. Ofta blir det för mycket men annars är det intressant. Liksom en man som klädde ut sig till en docka och tände på sig själv när han såg sig själv i spegeln.
En gubbe i England som levde med 8st real-size dockor SOM han hade sex med. Många tänker väl att han är helt störd i huvudet och mobbad, men han sa själv att inte hade "the social-skills, or what ever skillls that needs to have a real relationship" så han var ju verklighetstrogen iafl.... dock kanske det är att underskatta sig själv lite väl mycket att ge upp tanken om en mänskligpartner och satsa på dockor menmen...



Ja här har ni en fin real-doll, ett alternativ för er till en mänskligpartner? Ja vem vet om 50 år när ni är gamla och fula, då lär man ju knappast kunna få en så här het donna när man är 65.
Ser alltid den på kanal5play.se så slipper man långa reklamer och kan snabbspola när de grövsta sexscenerna kommer haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0