Ibland måste du falla ännu hårdare för att komma tillbaka ännu högre

Idag kan man verkligen säga att jag fick ligga som jag bäddade igår.
Började dagen på Öppet-hus på Polhem. Faktiskt riktigt roligt att träffa alla 96:or som ska söka in och har massa frågor om Katte, Spyken, Polhem, Samhällslinjen osv. Dagens överraskning var att sjukt många frågade hur skolmaten var. Tror inte direkt det var det första jag tänkte på när jag skulle välja gymnasium, men så kan det ju vara för vissa. 

Sedan stressade jag IHJÄL för att hinna hem och till Tuna för att döma en basketmatch där. Bytte om på två sekunder för att hinna till EOS och se herrmatchen. De förlorade.. inte helt förvånansvärt.
Sedan körde min pappa mig till Gabbsin där jag åt middag och hade askul och firade då Gabriellas födelsedag i efterskott. Efter detta tog jag mig med buss från Södra Sandby till Lund för att anlända till min kompis fest vid klockan 12. Körde ALL-IN och somnade inte förrän vid 4. Upp klockan 9 och till EOS för att döma 3 matcher.

Alltså helgens insatser ledde till att jag sitter som en död zombie i TV-soffan med 600 kr och en biobiljett rikare.

Bild på mig och mina favvistjejer Gabbi och Tilda, från när vi gick i samma klass i 1an. Saknar dem fina tiderna, dock är Europa-klassen jag går i nu riktigt bra också.

OCH sist men inte minst: mina 2 unika läsare!! Läs gärna Gabbis blogg.. den suger rätt hårt men jag dyker upp där då och då... vilket gör mödan värt besväret. www.gabriellala.devote.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0