Varför göra något idag, som man kan göra imorgon?

Insåg 5 min innnan jag skulle dra till skolan att vi har Lucia, och sen har jag ingen svenska så jag kan börja 11.05 om ja så känner för det. Ett beslut jag fattade rätt snabbt då jag har prov kl 11 som jag nästan inte kan något till. Så nu blir det sitta i köket, plugga ihjäl och ja...

Hade hellre övningskört, tittat på ngn TV-serie osv.. men det funkar inte att få IG eller G på Shk... så bara att face:a sitt liv och ta tag i det. har 2h på mig från och med nu. KOOOOM igen nu Lisa för fa-an (man måste försöka peppa sig själv när ingen annan gör det)








För er som inte har Tisdags-ånger kan ni kolla på de här godingarna, Tiffany Persson Skånes stolthet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0