STIPENDIUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DET BEHÖVDES VARKEN GODIS ELLER FEEL-GOOD FILM FÖÖÖÖÖÖRRRRRR


FÖR JAG FICK NYSS ETT STIPENDIUM PÅ 5000 KR !!!! Ansökte till det typ i Sept, och trodde aldrig att jag verkligen skulle få det MEN VISST FAN KOM INTE BREVET IDAG, lika lämpligt som brevet med värdfamilj kom i torsdags när jag var lite nere.

GOTTA LOVE LIFE! Stipendiepengarna går dock direkt till min mamma som betalar hela det här kalaset MEN känns så jävla bra att jag har fixat 5000 kr till henne och att de valde mig och mitt brev!! hahah fyfan vad hype jag blev... känns ungefär som att vara mugglare och få ett brev från Hogwarts WOW!!

Min skyddsängel måste ta jävligt bra taktkänsla OCH vara jävligt rik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0