Sorry to tell but all men were born idiots.

Min bror är den mest osammarbetsvilliga människan jag vet... dum i huvudet på den fronten. När man ber om hjälp med något ska han alltid krångla till det. Hitta fel som gör att det blir krångligt. Även om han vet mycket väl att det finns ett enkelt sätt att göra det på (meeen som kanske är liiiite sämre än hans 100% korrekta sätt) så måste han göra det på "hans" avancerade sätt. Annars vägrar han att göra det alls. Visst intelligent som fan i all ära, men när det inte går att sammarbeta eller komma överrens med honom så kan han ju lycka till i livet...
Han skulle hjälpa mig med min header men blabla så kan man inte bara klistra in en bild och så kan man inte göra och jag har inte tid... (nej men du sitter vid datorn och gör skit 90% av tiden din nörd, sure att du inte har tid...) Iafl tvingade han mig att se bloggen så han kunde se formatet på headern. SÅ HOPPAS DU LÄSER DET HÄR KALLE! Och hoppas du njuter av att jag åker till Paris och inte ber om att få hjälp på ngt annat än "beserwiesser-sättet"

Fler där ute som har storebrossor/pappor/killar i klassen/på jobbet eller kanske pojkvänner som är såhär? Aja inte deras fel att dem tillhör det svaga könet... tråkigt för er...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0