Oh boy! Sicken skänk från ovan de e å leva idag.Oh boy! Rena gudagåvan, är det konstigt att jag är glad?

TJEEEENNAAAA livet fucking leker!

Skrev nyss klart ett franskaprov [X] CHECK!
Fixat en header och lite skillnad i designen [X] CHECK
Nästan 20 pers (det jag har i snitt per dag hehe) har läst min blogg idag och det är inte ens lunch [X] CHECK
DEET ÄR FREEDDAG UMMUMMUMM [XXX] CHECKCHECKCHECK

Occcchhh sist men INTE minst: 1 jävlar-i-det-månad kvar tills jag åker INSANE !!!
TUMMEN UPP FÖR LIVET IDAG (Y) (bilden inte tagen idag btw höhö)

Ooooch tack till bästa Maja som helt sjukt kunde allt med den här knäppa kodningen hur man ändrade allt. Kollade även igenom Majas gamla designer för inspiration. Hon har sjukt många fina som jag antaligen kommer ha något liknande som när jag är på plats i Paris och tagit massa awesome bilder!

Puss på dig :* http://majanilssson.blogg.se/category/design.html <-- INSPIRATION

Dessutom om ni är mer into Madrid ska ni kolla in Majas blogg för där ska hon spender de kommande 6 månaderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0