Never underestimate the stupidity of idiots

Idag har jag varit på Gerda och tränat, där fick jag en väldigt glad upptäckt. Och nej upptäckten var inte att ledaren hade vänt på stepbrädorna så att man skulle kliva upp på kortsidan och man höll på att slå ihjäl sig alla gånger man trampade där det normalt sätt finns en bräda men nu bara fanns en liten smal planka. Utan det var något helt annat men jag måste börja från början.

Förra onsdagen var jag på Gerda och tränade, sedan duschade jag där, cyklade till bion, såg på bio och cyklade hem. Morgonen efter märker jag att jag inte kan hitta min necessär.
Så dagen efter ringer jag till Gerda för att se ifall de har fått någon upphittad, vilket de inte har. Samma sak på bion. Sen nu en vecka senare frågar min mamma i receptionen när jag är och tränar om de fortfarande inte har fått in den. Men jovisst fan finns den där nu, en vecka senare :S hel knasig. Men visst ASNAJS tänker ni, och det tänkte jag också. Liksom att köpa helt nytt smink, alla grejjer som låg i den osv hade nog seriöst gått på typ 1000kr vilket känns som väldigt onödiga pengar. Och visst det var najs, men inte riktigt som jag trodde.

För när jag öppnar nescesären så saknas det grejer bl.a. en av 4 mascaror (den vattenfasta, inte helt otippat) och min foundation som nästan var full. Och då blev jag så jävla besviken och förvirrad, om man inte hittar nescesären så tänker jag, okej den har kommit bort eller okej någon snodde den, men det är inte hela världen.
Men nu känns det bara så jävla snopet, att någon har hittat min nescesär men inte varit tillräckligt ärlig för att läman in den i receptionen men inte tillräckligt rebell för att ta den. Utan den har rotat runt och valt ut några saker som den tydligen ville ha. Och sedan lämnat in nesecären minst en dag senare.

Hur jävla feg och ynklig kan man vara egentligen? Vad är det för stil... visst vi har väl alla hittat någonting någonstans som vi har behållit eller bara låtit ligga. Men jag skulle aldrig få för mig att plocka ut grejer från något jag hittat och sen varit halvdann och lämnat tillbaka resten. Som att denna person har rätten att ta vad man vill ha och skita i resten? Nej jag vettefan, tycker det är riktigt konstigt att göra såhär och riktigt dålig stil också för den delen. Aja it's a Svensson's world - halvdann, lagom och mellanmjölk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0