My life's perfectly good without anyone taking my blanket or sparetime

Gooooooodmorgon bloggen WELCOME TO THE GOOD LIFE! Det är lov, jag vaknade upp med min bruuusssshh.. LIFEEESS GOOOOD.

Igår natt sov jag över med min finaste Gabbiii, vi åt först Sushi och Tai på mitt favoritställe, precis som med Mamma kvällen innan hehe man måste lyxa till tillvaron när man kan. Till mitt försvar åt jag spagetti och inget annat till middag igår...


Min finaste <3

Aja iafl. Sedan såg vi en väldigt fin film, dock ganska förutsägbar men vad gör det när man är två tonårstjejer som går igång på allt som kallas feelgood film eller innehåller orden "I love you". Filmen hette iafl Just GO With It
Här har ni trailern!

Jag och Brushan där emot åt som sagt Spagethi och några få frysta köttbullar från förra julen det ni!! Gå inte o tro att jag är någon jäkla Kenza här eller något!

Min finaste broor senaste gången jag var hemma hos henne (:

Mon coeur!

Vi såg på EOS sista Damliga match, och när vi kom dit fick jag reda på att sekreteraren var sjuk. Så därmed erbjöd jag mig att sitta, det var både stimulerande plus att jag fick caaash så det va naaaajs!

Brushan och jag såg Ciao Bella, den är så fin, men jag somade på slutet... tyvärr...


HAha grymt bra svensk film faktiskt, SE DEN! Helst imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0