love that kid that argues with the teacher & entertains the whole class

Hello hello alla mina tusentals bloggläsare ska bara berätta att jag lever och det var en riktig guldkant på tillvaron att få sminka mig imorse med mitt eget smink. Kroppskontroll examinationen gick faktiskt bättre än vad jag trodde lyckades precis skrapa ihop 16 poäng som var VG gränsen, körde flygande kullerbytta, hjulning och spindeln. Dock kände man sig som en fet amerikansk innesittar när man körde en hjulining medan André i min klass körde typ handstående, hand-volt, gick omkring lite p händer osv... menmen vi är bra på olika saker saker som vår idrottslärare sa!



PUSS
PS detta är INTE dagens outfit osv, ca ett år gamla bilder men var tålmodiga alla mina trogna faaaans ( 10 st.. woohoo) Det kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0