Follow your heart, but don't forget to take your brain with you

Nu glider jag iväg mot skolan och franskaprovet på min blåacykel med GULT-Lidlskydd på sadeln OCH rosa ringklocka. Önska mig lycka till på franskan och sånt och ha en jävligt bra fredag. SNART HELG, KOLLA NI KLARADE DET ÄNNU EN GÅNG!


Tänkte rocka Polhem idag med lockat hår (med platttången) Min Britney-tröja från hennes konser, skinnbrallor från BikBok och min gråa mysiga hoodie som är köpt på en mataffär på mitt sommarställe haha.

Hade kunnat köra på svarta tajta jeans, vit shorta med en stickad kofta över. Samt svarta skor med bred klack och kanske en dragkedja på sidan MEN  PALLA VARA SOM ALLA ANDRA höhö. See you bitches 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0