Elephant: "Why do you have boobs on your back?" - Camel: "Thats a stupid question coming from someone who has a penis on his face."

Tjabba tjena daaa blogg.

Dagen började med domar-arbete på EOS.. sedan fick jag en väldigt posetiv överraskning, min brush följde med mig hem så vi dushade här och chillade tills vi åkte tillbaka till EOS för att se dammatchen. 

Snart kommer mina kära släktingar hit, då vi ska ha släktkalas för mig och min broder. 

Dagen är med andra ord snart över för mig (matchstart imorgon kl 9.15 som jag ska döma -.-), och jag har inte pluggat ngn Shk alls FUUCCCKKIIIITTT

"Dear homework you're not attractive and I'm not doing you"



Idag valde jag att möta EOS-hallen samt mina släktingar med denna outfit:
Kjol från Kreta och Zara, samt skjorta från min mormor och Lindex. Skorna från Bianco, min skinnjacka från Sthlm, samt Uggle-halsband från Ur & Penn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0