Det är inte lätt när det är svårt

Eftersom jag höll på att fixa och dona hela fredagen. Rehabiliterade mig och gick och la mig vid 7 på lördagen... hade tänkt ta en powernap o sen se en film men så blev det inte... har alltså sovit 14 timmar nu helt ok! Måste i alla fall HELA söndagen gå åt plugg..

Dock väntar att lära mig 50 sidor i vår enorma geografi bok.. jävla SKIT men som man bäddar får man ligga..
Måste även förbereda mitt tal och redovisning jag ska hålla imorgon JIIPPII MEEEEEN efterimorgon är det maddafacking över. Då ska jag NJUTA av Sverige i 13 dagar och bara leva livet. För ja somsagt imorgon är det 2 veckor kvar.. kaos..
Lovisa i min klass höll tal om att vi skulle resa nu i torsdags... hon målade upp allting jättefint och underbart men poängterade även det där jobbiga... hur säger man hejdå till dem man älskar?
I alla fall finns det ett utrryck som är väldigt fint och hoppfullt

"Ibland måste man vara ifrån varandra, för att förstå att man hör ihop"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0