skype




Har precis skypat med dessa hetingarna ! Bilderna tyvärr inte tagna från idag. de var mycket fulare idag n'r vi skypade så jag valde bilder från ett mer charmigt tillfälle då vi skypat!

Basketträningen  gick super, även fast vår coach inte var där så spelade vi hela tiden och hyffsat seriöst dessutom.


Här kastar jag er förresten en bild från efter sista basketmatchen med en liten del av mitt underbara basketlag! Min basketcoach längst uppe till väntser, sjukt fräsh för att vara 40 tell me about it. Bad dessutom de på bänken filma någon minut när vi spelade så stackars Papi ska få ta del av lite av hur vi spelar (pappsen r mitt största basketfan U know). Aja nu ska jag kolla kvällens avsnitt av Värmland forever sen blir det en powerwalk imorgon bitti innna praoen som vanligt FUUCCCCCCKKKK märkte nu att kvällens inte alls fanns uppe... trodde de hade kommit upp nu vid 11 :'( . Aja då får jg iafl 40 min extra sömn tonight! Alltid något, over and out! PS nya uppdaten börjar bra ska försöka hålla't !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0