28 dagar

Hej bloggen! Ska ge er en väldigt kortfattad uppdate på vad som fan händer. Jo såhär: vi har fem skoldagar kvar och 5 stycken prov varav 4 är avgörande för vilket betyg jag kommer få i de 4 kurserna, eftersom veckan efter den kommande är det två veckors prao och den sista veckan är mest studentfirande och chillande osv.

Med andra ord är det 4 veckor och 28 dagar kvar, jag druknar i läxor och jag drunkar i saknad av Sverige men jag drunknar av tanken på att lämna allt det här.

Simmar runt i världshavet av känslor, grymt sentimental och vet inte vilket håll jag ska simma åt, men medan jag bestämmer mig försöker jag tänka på följande quote.

" Dont cry because it's over, smile because it happend"


Paris - jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0