----

Hej verkar som att jag har sårat någon jävligt hårt eller typ dödat 10 spindlar eller ngt för jag har hela livet emot mig just nu. Skulle fixa mitt metrokort igår så gick det inte så jag gick dit i onödan.

Sen blev kajsas mobil stulen i helgen så jag var tvungen att ge tillbaka den jag lånat av henne... och guess what mitt sim kort slutar funka när jag flyttar över det till min iphone... så nu har jag alltså ingen fungerande telefon... som att det inte räckte att vara utan matkort, metrokort o bankkort.

Dessutom när jag ska gå och lägga mig så är min iphone laddare borta.. måste ju ha den för att kunna ställa alarm så att jag vaknar imorgon... går ner till värdmamman óch säger att den är borta... får låna hennes laddare.. går ner igen och prövar att stoppa mitt SIM kort i hennes telefon... det funkar inte heller alltså är det SIMet det är fel på o inte min iphone... pissar på livet... ett år senare hör jag tanguy ropa till sin pappa typ ngnting "vad är det ni letar efter bla bla bla "... sen iafl går jag upp så ropar jag in i hans rum "du har inte sett min vita iphoneladdare"... så säger han "joo jag lånade den lala.... och kommer ut med den... alltsså helt ärligt... så han går in på mitt rum och tar min laddare och ger inte ens tillbaka den?!

En helt annan grej, köpte en kalender typ dag 1 jag var här eftersom jag gömde min andra i Sverige... sen tappar jag bort den efter typ 2 veckor.. letar överallt men hittar den inte. Lever utan kaelender i 4 veckor innan jp komme rhit och tar med min gamla... sen gick jag in på tanguy (min värdbror)s rum för att prata via Viber där för internetmottagningen suger ju somsagt på mitt rum... så ser jag min fucking kalender ligga på hyllplanet under hans skrivbord... JAHAAA

så då har jag typ glömt den där inne ifall ajg suttit där och skypat ngn gång.? Sen har han hittat den och abra lagt den i hyllan under utan att säga ngt... och bara låtit den ligga där ?! Som att typ min värdmamma lämnar in ett par tvättade jeans på mitt rum som inte är mina... så skulle ajg bara lägga dem inne i min gardrob och låta dem ligga där ?!! Nej asså visst jag står ut med en hel del som min värdbror gör.. men detta var fan droppen... år in på mitt rum och tar laddaren och behåller den...

pissar på livet... tack o hej för min del!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hoppas det känns bättre idag! puss!

2012-03-14 @ 17:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0