inte-taggad

Icke peppmoooddeee !!Skypar med Gabbi och hon sa nyss: vad gör du hemma p en lördag ?

JA VAD FAN GÖR JAG HEMMA PÅ EN LÖRDAG, dessutom NÄST SISTA lördagen jag är i Paris... japp ni hörde rätt 14 fucking dagar kvar helt otroligt, och här sitter jag i min soffa och skypar med Gabbi sad story. Nejmen vafan utgång måste det bli! Får hoppa in i duschen och välja några skapliga kläder så snart som möjligt !

Vi sitter iafl och kollar resor inför vecka 27 - första veckan i Juli, då ska jag Gabbi och Bengan ut på äventyr fyfasen vad jag längtar hoho. 


Love you <3

Kommentarer
Postat av: Gabbi

blev de någon utgång igår? ;)

SAKNAR DIG LISIS <3

2012-06-03 @ 11:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0