~• << Picture of me when I was younger, i was so cute :D <-- HAHA

Hej bloggen! Tillbaka till gamla old school jag typ livet rullar fin fint, det är fredag imorgon! Då har man alltså lyckats med något.

Idag följde jag med en klasskompis hem efter skolan, hon skickade ett sms till värdmamman innan och frågade om det är okej och sådär, sen BOOM rätt som det är när jag ska gå där ifrån langar hon värsta utskällningen. 
Hon säger allt från att jag inte får vara där så sent för min kompis måste hjälpa till att laga maten, till att har du inte läst kontraktet, till att hon inte svarade på sms:et alltså är det ett klart nej, till att det är hennes liv som kommer i första hand och sen min kompis och att det är inte lätt för henne och det är hennes hem och då vill hon inte att det ska sitta någon främmande där när hon kommer dit osv... det sjukaste var 1) att det kom helt plötsligt och helt random och (tack gode gud) att hon var glad direkt efteråt igen sen 2) att jag förstod typ allt hon sa... när mina värdföräldrar pratar med mig helt sakta fattar jag typ inget men när denna damen skäller ut oss på franska i rasande tempo förstår jag typ allt.... fattar itne riktigt hur det här med språkkunskaper funkar. AJA en ny upplevelse iafl.. sålänge min kompis tacklar hennes humörsväningar så är det ju lugnt iafl!


I matan! Lovar att ta lite bilder på skolmaten för den är helt awesome!!!!

Utsikten från parken i min stad, om ni kollar noga ser ni något litet som sticker upp bakom kullen längst bort på bilden, det är Eiffeltornet höhö!

Ylla (som luktar äckligt) i parken i Söndags!


Me and Kiwi a regular afternoon, chillin at da computer watching some desperate housewives !

Så det var alltså lite mobilbilder från mon trip änsålänge....
Ser mkt fram emot folk som jag iafl kommer hit till detta metroladdade land för att hälsa på mig. DE jag vet/trot kommer änsålänge är

Mamma och Pappa (classic)
Joel och Frida (Pappas kusin och hans sambo)
Amanda (the king of the king)
Ariel (min systah from another bystah)
Tilda, Gabbi (och Frida?) (mes amigos de polhem)

Känns sjukt stabilt och längtar mkt efter alla dessa personer då de är trevliga, nästan alla iafl, (ja du vet at tjag menar dig JP!!!) och allt som påminner en om det fina i Sverige gör en lite extra varm i magen:

Några godingar från Twitter:

Money can't buy happiness... But it can buy bacon, and that's pretty damn close. :')

I DO WHAT I WANT, WHEN I WANT, WHERE I WANT if my mom says its ok. :)

I told my friend "...& at my FUNERAL , it's your job to dramatically throw yourself onto my casket & yell 'WWWHHHHHYYYYYYYYYYYYYYY?!'."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0