How to survive

Jag och min egen Dulle har börjat följa Lost. Vi satt hemma hos Lovisa och behövde börjqa följa en serie som ingen av oss sett.. Vi lyckades inte hitta någon men vi insåg att Lovisa iafl inte sett säsong 1 så vi började i alla fall se det. OCH idag kände jag att jag kunde assecoera mig till serien.. eftersom jag har levt utan TOALETTPAPPER I FJORTON TIMMAR! Men nu har jag fått reda på var förrådet är så jag har obegränsad tillgång till det(ungefär som när lost-gänget hittar vattenkällan på ön). Känns bra att jag har tagit mig igenom detta

(sen att jag hade två andra toaletter i huset med papper, kan vi ju bortse ifrån)



Just nu: i badkaret och skypar med Gabbi. Det r alltså dethär jag brukar göra när jag kollar på lost, fast med vatten och utankläder. Min värdmamma flabbade rätt hårt när jag berättade att jag låg i badkaret och skypade för att det är bättre mottagning här. (och ja jag tryckte av bild nummer två med min stortå, inte direkt så att jag går in till min värdbror och säger EY Tangy kan du ta en bild på mig när jag chillar med min dator i badkaret....)

Kommentarer
Postat av: Ellinorrrre

Hahahha jävla kung Lisa, utan toapapper i 14 timmar - LIKE A BOSS!

2012-01-29 @ 15:41:24
URL: http://ellinorsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0