Faire du jogging

Hej BLOGGEN och mina 40 läsare ååh är så glad att ni vänner faktiskt bryr er om vad jag gör här i denna lilla söta staden! Finns inget mer motiverande till att blogga än bra statistik!

Idag tog jag iafl tag i mitt liv nu när mina träningsgrejjer har kommit från Sverige.. ååh fyfan säger jag bara: det gick inte fort, och det gick inte utan pauser, och jag kände mig som den långsammaste människan i norra Europa MEN jag tog mig igenom det iafl. Tydligen gör nog nästan 3 veckor utan höjdpuls en hel del för konditionen.. (eller hade jag bara förträngt att jag var såhär sämst) I alla fall har jag bestämt mig för att leva nyttigt i en vecka och se ifall det känns bra efteråt eller ifall det inte är värt att neka efterrätten i skolan och bröd till maten. 
Kan i alla fall meddela att idag efter attjag sprungit vägde jag 2 kilo mindre än dagen innan efter skolan.. hur sjukt är inte det.. aja tough life.


Ungefär såhär mkt gillar jag att vara ute och jogga.

Fast ja ungefär så här biffig blir jag av det (veeeeet att jag är klen men jag jobbar på det.. håller ju på att ansöka till Zyzzcooperatesss..)

Men när man ligger i det varma badkaret (som förövrigt är sjukt mkt rymligare och tusen gånger skönare än det vi har hemma... HÖR DU DET MAMMA) med ett avsnitt av Gossip Girl är man ganska nöjd med sina insatser!

Kommentarer
Postat av: you know who

you go girl!!! /alice

2012-01-17 @ 21:11:32
Postat av: Mamsen

Bra jobbat! Jag är imponerad! Vad är det för fel på vårt originalbadkar från 1955........... undrar jag stilla. Nej allvarligt talat verkar du ha bytt upp dig iallafall vad gäller boendestandard :-)

2012-01-17 @ 21:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0