IF YOU ALWAYS DO WHAT YOU ALWAYS DID, YOU'LL ALWAYS GET WHAT YOU ALWAYS GOT.

Hade JÄVLIGT TUR att jag kollade mina mail nu på morgonen efterosm annars skulle jag missat att vi har sovmorgon och det hade ju varit för jävligt! Vi börjar alltså 10.25 SÅ SKÖNT! Och då tänkte jag, vad passar bättre att spendera en 30 min på än att blogga!

Har dock ingen inspiriation.. inget att skriva om... inga nya bilder... iafl så tränade jag basket igår det var najs och min tränare körde mig hem efteråt för att hon tkt att det var för kallt för att ta bussen, hon är riktigt najs tränare, trevlig men ändå sträng när det behövs (lite som jag själv när jag coachade, om jag inte ska vara allt för blygsam hö hö hö).

Iafl har fått en thininspiration sedan jag såg en bild på Paowsss blogg, kanske är dags att ta tag i beach 2012 eller vad säger ni? Vi får väl se hur det går med det, här är iafl för er som känner för lite inspiration:









http://thinspiration-pictures.blogspot.com mer bilder till er som känner inspirationen till beach 2012 flöda ANNARS för er som inte gör det så kommer det ett inspirationsinlägg till er andra senare 



Kommentarer
Postat av: Ari

sötis I do NOT approve!! Nästa inlägg är mycket bättre tycker JAG :D SKYPE??

2012-02-13 @ 14:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0