det finns saker jag saknar, typ när vi var nakna

Livet leker i Paris, det börjar vara riktigt jävla gött här. Har tränat två dagar denna veckan och igår slutade jag kl 6 med idrott. Har inte haft tid att blogga, har inte gjort mina läxor. Men ack så fint livet är. 





Dina lakan är konfetti nu ska himlen bli vit
allt du brände ner, låt det regna ner
jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv
jag kunde dö för dig, nu är du död för mig

Det finns saker jag saknar, typ när vi var nakna

nu brinner din tavla, nu ligger dina kläder ute på gatan
och jag går i dagar i tröjan du hatar (ah ah ahh)

Nya låten med Norlie & Kkv (När jag går ner) fyfan vad jag vet att jag kommer lyssna sönder den men den är så JÄVLA bra! Typ som krossa alla fönster, Hejja fler fuck you låtar och mindre I love you låtar! FOR THE WIN

Kommentarer
Postat av: elli

Jag tycker du ska ha den bilden i mitten på facebook, den är så himla snygg!!! hihi puss

2012-02-05 @ 13:52:21
URL: http://ellinorsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0