Det är fan näjs

Sitter hemma hos Lovisa och pluggar ska snart hem till min by och spela basketmatch nerreee. Ska dock spela med juniorerna (vilket motsvarar ungefär Yalda och Nilofar) nervööössst. Hoppas inte det blir allt för tråk
igt.... men jag ska iafl göra massa mål och vara sjukt king! Och  Lovisa ska vara där och kolla så det blir nog skojj!


Oboy (aka Nesquik på franska) keeps us going!



Citat från mig och Lovisa för ca fem minuter sedan.

Jag - Asså fatta att vi sitter här hemma hos dig i Paris nu, en helt vanlig lördagsförmiddag.
Lovisa - ....
Jag - Det är fan galet
Lovisa - Det är fan näääjs
Jag - Det är nääjjss..


Ps: Har lovat er mer bilder från Paris och mindre webbcam på bilder på miigg (hehhehe) och det kommer jag lovar men har inte tid nu, samhälls arbetet is taking over!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0