<3

Hej bloggen! Jag är inte död eller så, ifall ni hade fått för er det! Men jag har varit utan internet i några dagar och sen har jag 20 000 prov denna veckan, självklart lägger jag massa tid på att chilla och andra grejjer och jag har klämt in lite basket och så men känner att ett till stressmoment (bloggandet) skulle vara att ta i lite för mycket. Dock kliar det i fingrarna, har ju massa trevliga saker att skriva om. 

Aja på lördag kommer Amanda JP hit !!!! Helt sjukt, i övermorgon liksom, är fett rädd för att blanda mitt liv där hemma med livet här men jag hoppas att det slutar bra! Och att JP får sig en jävlar i det rolig vistelse i min favoritstad för stunden.

Kämpa vidare nu sista två dagarna ni unga männiiskor så får vi äntligen lov!! Ha ett fint lov, alla ni som åker till Österrike och liknande, vi hörs när ni kommer hem sup lite extra och ta ett sista åk till för mig.. första året på jättelänge som jag inte åker skidor... känns lite drygt faktiskt! MEEEN I goot Paris instead! 

Vi hörs igen när JP och jag är settled och jag har lov och massa tid till trevliga grejjer som att blogga (: 

puss hoojj, gutt att ni fortfarande hänger kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0