you don't know a thing about me


Mr know it all
Well ya think you know it all
But ya don't know a thing at all
Ain't it something y'all
When somebody tells you something bout you
Think that they know you more than you do
So you take it down another pill to swallow

Mr bring me down
Well ya like to bring me down don't ya
But I ain't laying down, baby
I ain't going down
Can't nobody tell me how it's gonna be
Nobody gonna make a fool out of me
Baby you should know that I lead not follow

Oh you think that you know me, know me
That's why I'm leaving you lonely, lonely
Cause baby you don't know a thing about me
You don't know a thing about me


Mr. Know it all - Kelly Clarkson

Lite normal uppdate om vad som hänt senaste veckan - bilder och förhoppningsvis en gnutta humor kommer inom kort. Igår hade jag världens huvudvärk och låg i sängen hela kvällen och trodde att jag skulle dö varje gång jag flyttade huvudet 1 mm. Idag har det dock bara blivit bättre och bättre och jag har icke varit i skolan. Ska plugga lite innan denna onsdag är över men framför allt ska jag se till att må bra. Se en feel-good film och bara dega vidare i min säng. För visst leder plugg bra betyg och en bra utbildning till att man blir lycklig. Men hur fasen vet man att det verkligen är det som kommer göra att du mår bra om 10 år. Alltså: just nu mår jag mycket bättre av att bara få ta det lugnt och vara jag. Och vad är egentligen viktigare än att bara ta vara på dagen och att vara lycklig? Man lever bara dagen som är idag en gång, jag är bara boende i paris en gång under mitt liv och jag är bara ung en gång - don't let it slip away!

Kommentarer
Postat av: Malin

kommer du imorrN?

2012-04-11 @ 18:18:20
URL: http://malinhahlin.blogspot.com
Postat av: Dulle här!

DU, hur ofta tränar du? du har sa jävla snygg kropp.. must be hard to get!



//ett av dina största fans

2012-04-12 @ 16:51:26
Postat av: Dulle stalkaren

Du, en sak till. Jag vet faktiskt saker om dig, din rubrik stämmer inte riktigt ;)

2012-04-13 @ 12:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0