städar

Städar mitt kök efter värdsystern och hennes kompisar...

Min värdfamilj åkte iväg i fredags och lämnade mig ensam hemma med min jämnåriga värdsyster. Min mamma skickade ett sms innan de åkte "jag litar på att du och ****** håller huset rent, nu när vi inte har någon städerska denna veckan" ... ja tack för den, hon kan ju lita på mig men inte min syster. 

Aja, så nu börjar jag dagen med att städa upp vårt sunkiga kök som stinker rök (värdmamman sa till mig efter förra gången de var iväg och jag OCH värdsyster var här själva, att jag inte fick röka inomhus.. då städerskan hittat fimpar och berättat det för henne...).  Hoppas bara inte värdmamman känner något och tror att det är jag.. igen... ååh blev lite trött på livet, men ja fick trotts allt låna värdsyrrans jacka och UGGs igår så visst hon är sjyst, men fortfarande drygt att städa upp hennes skiiitttttt..

aja utvärdering om disney kommer senare.. ska plugga men med tanke på min sinnesstämning så blir det nog Glee istället !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0