shoooo

Haj da blogg! Jag VET att jag blivit sämst på att uppdatera, JAG VET att jag inte hör av mig så ofta till mina vänner i Sverige och JAG VET att jag borde skriva mer i min dagbok... men det är så mycket man vill här i livet...

I ÖVERMORGON!!!! KOMMER MINA PARENTS HIT!! helt grymt, har längtat och taggat och nu alldeles snart är det dags. De bokade ju sina biljetter den kvällen jag ringde och grät som ett svin efter att jag blivit av med min plånbok. Nu kommer de hit knappt 5 veckor tidigare och jisses vad det händer grejjer och vad tiden går snabbt! Då var min riktiga downperiod och ingenting gick som jag ville.. just NU känns allt så jävla rätt och livet här är så fint som det möjligtvis kan bli! Nu har jag ett annat konstat problem som ligger och maler... tanken på att åka hem om mindre än 10 veckor.. tanken på att lämna skolan, min klass, mitt basketlag, min värdfamilj och min förort St Germain en Laye och min stad PARIS. Det är jobbigt, det är hemskt och jag blir nästan tårögd bara jag tänker på hur sista basketträningen kommer vara.. sista skolveckan.. och sista morgonen hos värdfamilj. Usch fy och fan! Men jag och Lovisa planerar iafl att avlsuta detta halvår på ett sätt som gör att vi aldrig kommer glömma vad vi har fått vara med om.

MEEEN hela långhelgen ska jag vara med mina goa föräldrar, dessutom blir det DAVID GUETTA på LÖRDAG !! fyfan vad maxat... helt obeskrivligt... kan nog faktiskt inte komma på någon artist som har gjort fler och bättre låtar att festa och dansa till.. att han dessutom är frankrikes stolthet gör ju saken lite roligare!

GUETTA <-- hans bästa och största hits à la Lisa.
Och nu för att inte vara alltför torr jämfört med mina vanliga inlägg:




eehh he he he he...





Haha känner ni igen det, från TVserien man såg när man var mindre höhö







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0