ddiiisssnneeeylaaaand

Detta är ett tidsinställt inlägg..som jag egentligen skrev igårkväll för att vara ärliig.. iafl för att tala om för er att jag just nu är påväg mot DIIISSSNEEEYYLAAANNDDD !! En sak som jag inte har gjort i mitt liv och gärna checkar av på göra listan innan jag helt glömt bort hur mycket disneys värld har berikat min uppväxt.

Så mami och papi om ni ser det här, skulle inte ett bidrag på kontot med kanske några hundralappar skada! ni vet, det är ganska dyrt men ni vill väl att erat barns ögon ska få tindra så som alla andra som har besökt disneysmagiska väärld hehe. woohoo nu kör vi ooopppaaa!

)
Check [x]

ps vet att det ska regna hela förmiddagen och lunch men detta var ett medvetet val då vi gärna slipper köa i flera timmar till allt, för visste ni att Disneyland inte bara är Frankrikes utan även hela EUROPAS mest besökta attraktion... och att de per år har mer besökare än Eiffeltornet och Louvren TILLSAMMANS... med mer än 15 miljoner besökare per år och därmed 42 000 per dag om man delar det jämt.. ja då tar vi nog hellre lite regn än att trängas med hundra tusen pers. Over and out, hörs imorgon då jag ska utvärdera om Disneyland fick 5 av 5 toasters plus looaaads of bilder!

Kommentarer
Postat av: Ari

Åh vad kul! jag är sjukt avis! Jag saknar dig så mycket lisa!!!!!!!! <3

2012-04-27 @ 08:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0