Oooh miiin guuuuddd

Har nog aldrig (under de heeeela 16 dagarna.. som jag har haft min blogg) under min bloggtid haft såhär dålig uppdate fyyfään.

MEEEN dagen började tidigt, övningskörde lite med Papi innan jag skulle till EOS för att döma, asså fyfan! Körde motorväg idag, MÄKTIG känsla! Adrenalinet.. ännu en gång..

Sen EOS från klockan 9-16.. fyfan! Är dock  600 kr rikare och har 300 kr att hämta från kansliet som jag inte fått, SWEEET!

Släktkalaset igår var mucho mysigt, fick ett presentkorv på HM som kommer komma till god användning nu när jag har lyckats tappa bort min necsesär med ALLT mitt smink samt en hel del andra grejjer.. det suger balle jag vet!
Fick även en inplastad karta över Paris och allt halsband, seeeen fick jag även 1000 halsband/örhängen/goojjs från min Mormor o Morfar eftersom de håller på att flytta och rensar ut halva sitt hus, kanske något att fotta o lägga upp på bloggen måtro?

Hade tänkt spara Bucket-list-bilder till imorgon men jag får köra på det jag har så here U go:




Guuud vad mkt det är jag vill göra, bäst att jag sätter igång fortast möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0