Jag är en vampyr jag suger och spyr, låt mig komma in jag vill bli din

Såååjaaa äntligen massa timmar senare och massa mattetal samt blod svett och tårar senare så är jag här bloggen med den häftigaste uppdaten någonsin !!!

I alla fall natten tis-ons så fick jag massa myggbett... eller jag trodde att det var det i alla fall. Samma natt drömde jag jag var på Siesta fast  nu i DEcember och det var jättefint väder, och så fick jag massa soleksem över armarna, att det kliade som fan osv. Ganska läskigt eftersom drömmen uppenbarligen hade en klar paralell med verkligheten den natten. Det fick mig att tänka, hur mycket sanning ligger det egentligen i det man drömmer? Ganska läskig tanke om jag får säga det själv iafl.
Anyways, men denna morgon så märkte jag att ett av mina "myggbett" som sitter på sidan av handleden.. en slump?? (KNAPPAST SÄGER JAG) började växa.. det blev mer och mer likt ja typ en vätskefylld böld eller en jävligt stor bula fast mjuk. Dessutom kliade det som fan, det pulserade och gjorde ont...
Så jag gick till skolsköterskan på skolan, hon gav mig en tablett och satte ett bandage med en kompress med ngn slags uttorkande sak på.

Aj aj aj sa en sliten Lisa meeeen. Mycket snabbt började pusselbitarna falla på plats en efter en.... och jodå skolsköterskan sa att det var ett inflameratmyggbet som skulle gå ner eller bli större och då skulle jag uppsöka vårdcentralen. PFFFT säger jag ett myggbett à la size jordklotet typ...? Mitt i natten, mitt i vintern?? på handleden... nej det skulle jag knappast tro...

JUST det folket... se upp Paris.. för här har vi en eventuell svensk-Caroline (vampire diaries) på G...


Vad säger ni.. är inte likheterna slående???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0