High On Life

Ute och övningskörde idag när jag och Pappa skulle fixa masssa småskit inför min storebrors födelsedag imorgon!

Asså fyyfaan sicken känsla när jag ska köra ut på en större väg, det är dålig sikt, det kommer bilar hela tiden. Pappa har panik, jag får panik. Det kommer en lucka men den är inte stor KÖÖÖÖR ropar Pappa... gasar så fort som möjligt utan att gasa för mycket.. hjärtat uppe i halsgropen haha ADRENALINKICK FORSURE!! älskar det!
Kroppen är på helspänn hela tiden och hjärtat slår lite extra hårt..

När jag skulle beskriva känslan för min kompis på sms.. så kom jag på att det påminner fan om när man är med någon man tycker om. T.ex. när man ligger bredvid varandra och kollar på film och myser eller något, kroppen är på helspänn, alla sinnen är 100% fokuserade, hjärtat slår extra hårt... JA VAFAN bud på att satsa på att köra farligt istället för att träffa killar... där är man ju säker på att det är jag som styr över bilen, och om allting går åt helvete och man blir sårad så är det i alla fall mitt eget fel. Det blir inget "Säg bara till när var hur" och inga stunder av tvekan och oändlig väntan...

NEJ SKA FAKTISKT ÖVERVÄGA SAKEN!




Gaaaah kan knappt vänta till jag ska hoppa fallskärm: Det står ju på min "Innan-jag-dör/Innan 2011 är över" lista. Och ska nog försöka få det gjort nu 2012 när jag kommer hem från Paris. Ska önska mig det i julklapp! Sålänge jag inte måste önska mig pengar till Paris istället...

Kommentarer
Postat av: Gabriella

vi kan komma tillsammans lisis!

flitig uppdate ;)

2011-12-05 @ 18:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0