High heels High hope

Hello da blogg nuuu kör vi igång nyårsdagen på riktigt ! Ska bege mig iväg till otto där hans och min och Ylvas familj (minus ylva ... den bögen!) ska fira med 7 rätters och massa trevligt sällskap. Funderade på att hålla tal men har inte hunnit skriva något så jag tror att jag skiter i det. 




Linne från H&M 129 kr CHILL - kjol från Nina och GinaTricot. Samt fransar från H&M. 3 st för 50 kr det ni!
Pappa kom in nu med ett önskemål om at vara med på bloggen, men jag känner att jag hellre håller honom utanför allt det här med galna fans, att alltid bli fotograferad och folk som hela tiden kopierar ens klädstil osv. Jag ni förstår..?

NUUU KÖR VI FOLKET! Firar sista riktiga kvällen i Sverige på länge.. KAABBOOJJAA

Kommentarer
Postat av: dulle

sasssyyy fille!!!

2012-01-03 @ 19:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0