"Babe, is it in?" "Yeah" "Is it hurting?" "Mmhmm" "Let me try to put it in slowly" "Ouch, it still hurts!" "Ok, let's try another shoe size"

Amen tjenare bloggeeeeeeennn.

Innan såg jag lite på Idol, jag personligen hejjade på Robin, men Amanda var ju riktigt mkt bättre på alla sina tre låtar så det var väl gött för henne att hon fick vinna... OAVSETTTTT så spelade det ingen roll, eftersom det var en SKåning som vann (DET absolut viktigaste alltså).

Jag hann se en hel film mellan idol slutade och dem "avslöjade" vem som vunnit.



Denna söta filmen såg jag, den handlade mest om sex.... men den var bara 1h10min lång så den var lätt att klämma in när man egentligen inte har tid eller så... dessutom var den rolig emellanåt OCH allt slutar fint och gulligt, så lite feel-good på det. Se den om ni är sugna på ngt unikt eller bara har tråkigt :)


Jag har dessutom legat och frysit ihjäl några nätter irad nu, har inte rikigt förstått problemet, men sen noterade jag nu att någon jävel har gått in på mitt rum och stängt av elementet VAFAAAAAN.

Inte konstigt att jag typ dog nu när det nästan är minus ute... aja slutet gott allting gott!


Det/dem här lakanet/n ska jag LÄTT ha i framtiden, när jag inte bor hemma längre, men innan jag får barn. Erkänn att dem är fina eller hur?

Påtal om lakan och sånt, jag läste en artikel om hur jävla bra kroppen mår av att ha sex och framför allt hur bra träning det är. Kanske borde satsa på det lite oftare? Dock får man ju ta det jävligt försiktigt i Paris, tror inte Mami hade blivit så glad om jag kom hem med varken HIV eller en halv-fransk bebbe. Aja i vilket fall som helst får jag nog lika mycket träning när jag springer runt på stan med walkie-talkie och kikare och spanar(stalkar) på snyggingar. Har jag nämt det här förut? Aja hett tips från mig iafl, finns billiga walkie-talkies på BR att rekommendera! Och vad ska man då ha dem till? Jo men, man måste ju förfan vara två när man är ute på uppdrag dels för att man inte ska bli upptäckt, blir lite mindre obvious när man är två som skiftar om vart annat och dels för att ,man ska kunna dubbelkolla med sin kompis att man fått in ngt bra på kroken, man vill ju inte följa efter någon man trodde var en snygging flera timmar i onödan... bara för att det var lite mörkt ute eller hade kommit fågelskit på kikar-linsen.

Det var allt för mig, sleep tight bloggen, krasha inte tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0