you don't know you're beautiful

Den hårda sanningen... vi vet allesammans att det är insidan som räknas och man vill inte leva tillsammans med en person som har en jobbig personlighet, även om den är dösnygg. Då komprimissar man hellre lite med utsidan än insidan. 

MEN jag tror vi allesammans vet det, fast ingen vill inse det, att tjejerna till höger kommer få mer killar än tjejerna till vänster, då de lär ha samma personlighet på båda bilderna.. och det är bara den hårda sanningen:





Så eftersom att jag vet att jag har en killing-personality (det har jag hört från vänner tillskillnad från "du är vacker" som jag endast hört från mina föräldrar.. vilket är en mycket mindre pålitlig källa!) varför låta utsidan hålla tillbaka insidan. 

Men bekräftelsen från andra personer, tillexempel killar är ingenting jämfört med bekräftelsen från dig själv. Det spelar ingen roll att 1000 0000 personer tycker att du är bra som du är, om inte du tycker det själv. Så börja reflektera över ifall du verkligen måste ändra på dig eller ifall det räcker att ändra på din attityd.

"If you don't like something, change it! If you can't change it, change your attitude about it"

Aja ut på en 2h runda med Yllis blir det i alla fall nu! Ser fram emot den dagen jag kan tvätta henne så att hon inte längre stinker ! Sicken lättnad det kommer bli att kunna komma hem från skolan och sitta och gosa med henne på trädäcket och INTE lukta som en unken disktrasa efteråt.





Kommentarer
Postat av: Ari

Jag saknar di så mycket min bästis <3

2012-03-06 @ 21:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0