Me: I'm actually so happy right now. Life: lol oh hold on just one minute

Heeellooo blogggeeen! Igår när jag var ute och gick med Ylla så la hon sin klassiska "lägga mig ner och låta Lisa släpa mig längst marken tills hon låter mig gå utan koppel"... jag tog det på film för att kunna visa det för er kära kamrater en vacker dag... iafl så lyckades jag även få en kort konversation med en fransman PÅ film.. så här löd den

(jag står och filmar ylla., samt släpar henne ca 40 cm i kopplet längst marken för att få det på film liksom, en fransman joggar förbi)
Fransman - Je crois que il est trop fattigue (jag tror att han är för trött)
Lisa - Sorry I DON'T SPEAK ASHOLE

Lisa alternativ 2 - well too bad it isnt your fucking dog then

Lisa alternativ 3 - SHE is not a fucking HE you morron..

TYVÄRR måste jag erkänna att det var inte riktigt såhär konversationen lät... hans röst var nämligen så lurig (ni kommer höra det på videon sen!) att jag trodde först att han skämtade så jag lät typ mer

Lisa- heheh nooon (heheh neeej - för er som inte förstår, fast än det endast skiljer typ en bokstav (haaj gabbsen) )

Fast sen i efterhand tänkte jag att han kasnlke sa det typ mer tillrättavisande ... och då önskar jag att jag hade langat en över de tre föregående alternativen..


Nåväl.. sen efter ett tag släppte jag ylla lös så sprang vi vid sidan om varandra i ca 10 minuter.. i slutet av denna tid så började det ösregna... blev verkligen genomvåt men jag körde på ändå, det var faktiskt skönt att vara ute i regnet när man för en gångs skull skiter fullständigt i hur man ser ut och hur våt man blir... såhär kände jag mig då iafl:





Meeeeen sen när jag gick förbi spegeln som finns påvägen hem till mig så insåg jag att jag såg mer ut såhär:



Attans och påtal om det här så såg jag denna twittern häromdagen.. stämmer perfekt in på mitt liv

Relationship Status: [ ] Single [ ] In a relationship [ ] Engaged [ ] Married
[ ✓] Waiting for a miracle to happen.

Aja.. min första basketmatch blev inställd fick ajg veta kl 11 igårkväll... så stannade hemma i onödan... men inga ledsna miner för det, taggar matchen jag har kl 3 ist! Ciao

Kommentarer
Postat av: nasse

hahaha fuckyou jag fattade visst!

2012-03-19 @ 10:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0