Some people in this world are only alive because it is illegal to kill them.... e_e



Igår innan utgång, ändå taggad tjej!

Dock blev utekvällen inte som beräknad. När vi var påväg till en bar så träffade vi några av helårselev-tjejerna. MEn sen leggade dem på baren så det var bara hälften av oss som kom in. De andra drog till VIProom som är en klubb. Så vi stack dit senare för att möta upp dem, men sen när vi väntade och disskuterade hur vi skull ta oss in (vi var 6 pers varav 3 hade legg) så kom de andra tjejerna för de var tydligen inte inne. Och sen började eländet, vi fick inte komma in sen fick två stycken komma in sen fick vi andra inte komma in. Sen fick två tjejern komma in men inte jag och Gilma och ffram o tillbaka. Sen tillslut hade alla tjejer komma in och kille, förutom Johan (som dessutom fyllde år) en annan kille och jag Kajsa och Gilma. Sen såg vi inte Johan och Simon så då försökte vi en sista gång MEN DÅ ville de helt plötsligt ha legg... som bara jag hade. Så då kom jag in men inte de andra. Så tillsist var vi 4 tjejer som blev kvar där inne, jag Malin och två helårselever. DET VAR ASFETT, dansgolvet var över najs, men en scen som roterade med två uppjöhningar på den svenen där två tjejer i typ underkläder och kavaj och dansade. 

Sen blev de avbytta flera gånger under kvällen, och sen kom det upp  några estetiska varelser som hade en show. En kille som satte in i spik rätt in i näsan, fimpade sig på tungan, stoppade in en kondom i nästan och tog ut den genom munnen. Ja brände sig med eld och massa annat... mindre fräscht. Men vi stod och dansade uppe på scenen hela kvällen i mitten av dansgolvet. Det var naaaajs!



Kom hem kl halv 6 med nattenbussen, så man är lite sleten idag. PS för ni som undrar så blir det ingne basket idag för tränare ringde och sa att jag måstre ha läkarintyget annars går det inte :'( så ska fixa det imorgon så blir det match nästa helg :D

Lite bull för jag var sjukt taggad, men har sweineont i fötterna så det är kanske ändå rätt bra!

PS2: Hatar dörrvakten, så jävla mkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0